szerda, október 21

Planned/Done

Nem szültem. Nem volt soha kutyám vagy macskám, pedig otthon elfértek volna, mondjuk két dobermann és egy szürke cirmos. Nem próbáltam ki soha a vitorlázó- vagy a műrepülést. Nem voltam Ausztráliában, sem Új-Zélandon, vagy Grönlandon (és nem voltam sok más helyen sem, de ide mindig el szerettem volna menni). Nem szeltem át vitorlással az Atlanti Óceánt, nem tanultam meg vitorlázni vagy szörfölni sem. Nem tudok síelni, korcsolyázni, görkorcsolyázni. Nem döntöttem meg egyetlen világcsúcsot. Nem mentettem meg egyetlen fekete orrszarvút sem, nem adakoztam az éhező afrikai gyerekek megsegítéséért. Nem kóstoltam meg sem a kobe marhát, sem a fugut. Nincs tetoválásom. Nem festettem be a hajam. Nem lettem szemtelenül gazdag. Nem nyertem kártyán, ruletten, lottón. Nem alapítottam együttest, nem játszom semmilyen hangszeren. Nem búvárkodtam, nem voltam tengeralattjárón. Nem beszélek japánul vagy kínaiul. Nem gördült át fölöttem bukóhullám. Nem kerültem a Forbes címlapjára. Nem másztam meg a Sanreizant (egyiket sem). Nem simogattam kék bálnát. Nem tudok varrni, kötni, horgolni. Nem találkoztam a dalai lámával. Nem lettem űrturista.

Többször is megkérték a kezemet és egyszer megházasodtam. Szerettem sok gyönyörű férfit és nőt. Voltam terhes. Vannak barátaim, vannak közeli barátaim. Vettem és felújíttattam egy hatalmas házat. Vezettem gyors és szép autókat. Körbeutaztam a Földet. Elkezdtem felépíteni egy céget. Tudok biciklivel és motorral egykerekezni, utóbbival stoppie-t is tudok csinálni. Valamennyire tudok más emberek testbeszédében olvasni. Adtak kézről-kézre más emberek a fejük fölött koncerten és ugrottam színpadról a tömegbe (és elkaptak). Próbáltam kábítószert, tetszett és nem szoktam rá. Vonatoztam a világ tetején és pörgettem imamalmot. Beszélek öt nyelvet folyékonyan. Ájultam már el szeretkezés közben. Ugrottam ki repülőből ejtőernyővel, az éjszaka közepén is. Lőttem fegyverrel. Mondtam le állampolgárságról. Megváltoztattam a nevem. Vágtattam lovon. Végrendelkeztem.

Nincsenek megjegyzések: