kedd, július 24

Lady of the Rings

A kibékülés végül oda torkollott, hogy kaptam tőle még egy gyűrűt. Duplán el vagyok jegyezve.
És hogy hamar le is legyen mind a kettő cserélve, megállapodtunk egy októberi időpontban.
Boldog vagyok persze, madarat lehetne velem fogatni. Ugyanakkor...nem is a félelem a megfelelő szó. Inkább csak elbizonytalanodom egy-egy pillanatra. Hatalmas léptekkel rohanunk előre a közös jövőnkbe és nem vagyok ilyen tempóhoz szokva. Mondjuk még soha nem jegyeztek el, soha nem tűztem még ki senkivel az esküvő idejét és legjobb tudomásom szerint egyszer sem volt ilyen előrehaladott terhességem. Tessék, még egy dolog, ami nem hagy nyugodni.
A kerületbővülést és a kóbor rókákat leszámítva tetszik, hogy állapotos vagyok. Még a hangulatváltozásaimat is élvezem (padlóra küldtem!). Izgalmas, hogy új élet nő bennem és ez megváltoztatja a hozzáállásom elég sokmindenhez. Pedig messze még a vége. Vagy csak most kezdődik a kaland. És itt jönnek a képbe megint a kétségek. Hogyan sikerül majd? Megfelelek? Jó anya és feleség leszek? Lehet, hogy feleslegesen emésztem magam olyasmin, amire csak nagyon sokára kapok választ.
Hogy legközelebb még hatékonyabban tudjak hirtelen felindulásból rátámadni, Chaud tanított egy pár fogást. A tökönrúgás szerinte nem elég hatékony, hétvégén a késelést vesszük át.
Ha így folytatjuk, vagy börtönben kötök ki, vagy rengeteg eljegyzési gyűrűm lesz.

Nincsenek megjegyzések: