vasárnap, október 21

Den Haag

Hága gyönyörű város. Mintha cukrosdobozokat raktak volna egymás mellé.


View Larger Map

Igyekeztem kikerülni a turistacsapdákat, inkább a számomra járatlan utat választottam. Azért sikerült betévednem a csodálatos Westbroekparkba, ami most, az ősz közepén nem a legszebb formáját hozta (Apunak több csomagnyi virághagymát küldtem innen); és ott volt még az Escher múzeum is, amit csak azért nem hagytam ki, mert már kora gyerekkorom óta nagyon tetszett, hogy valaki így be tudja csapni a szemet.

Ami pedig a nem frekventált dolgokat illeti: nincs hollandiai látogatás malmok nélkül, tehát kerestem egyet, az ősi De Korenaert, ami sajnos hétvégén zárva volt, és kaptam egy útlevelet a Huis ten Bosch-ba. Vettem egy karcsú arany-fekete-ezüst gyűrűt Guthschmidtnél; kicsit fájt a szívem, mikor a többi öt-hat ékszert inkább visszatetettem. Tegnap este és ma egész nap pedig a millió flamand ház között sétáltam, még az idő is többé-kevésbé kegyes volt hozzám.

Szerencse, hogy most senki sincs az intim zónámban, mert biztos bűzlik minden pórusom a rengeteg spárgától (La Valetta). Hogy az illatomat kicsit helyrebillentsem, ettem egy fokhagymás rákot chorizóval és tortillával, a végén pedig egy Créma Catalanát.

A város kicsi, és úgy érzem, semmi mást nem tartogat számomra. Holnap irány észak.


View Larger Map

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

Nagyon jó, így tovább :)

Escher egyébként nagy kedvencem volt egy időben.

Névtelen írta...

hahoooo!

merre jársz?