péntek, október 16

No apoligies

Napok óta próbálom tető alá hozni ezt a kurta bejegyzést, de az idő nagyrészét alvással töltöm. Pazarlás.
Fordított arányosság áll fenn a szociális készségem és a szervezetemben dolgozó fájdalomcsillapítók mennyisége között: nagyon bunkó vagyok, mikor görcsbe rándult testtel válaszolok valamire. Greg House, valaki?
Van, aki sajnál, de ebből köszönöm, nem kérek és ennek cseppet karcosan hangot is adok, pedig megfogadtam, hogy extrém liberális és elnéző leszek az egész világgal szemben. Tessék, úgy látszik, itt az ideje az újabb adagnak.
A kollégáim úgy döntöttek, folytatják és továbbviszik a céget. Örülök, hogy így határoztak, így nincs olyan érzésem, mintha eddig hiába dolgoztam volna. Nem mintha számítana.
A napirendem a fájdalomcsillapítók körül forog. Ébredés kora reggel beállt háttal, egy adag gyógyszer és pár perc múlva alvás. Utálom, hogy súlyos órák esnek ki. Beszélgetni akarnék a többiekkel, de keresztülhúzza a terveimet a visszatérő fájdalom: így legalább ők is tudnak aludni nagyjából normális időben, míg én megint lebegni fogok.
Vajon mit suttog majd a fülembe a sok dalszöveg közben?

Ébredés után nem tudtam eldönteni, hogy ez a poszt kikerült vagy sem (nem).

Nincsenek megjegyzések: